Ahad, 13 Mei 2012

Polisi Terkini Pihak AGROBANK..

Assalamualaikum...
Sudah lama saya tidak membuat post pada blog Myemasdinar4u disebabkan masa yang amat terhad amat mencemburui saya dengan tugas seharian dan Bisness yang saya ceburi setakat hari ini..

Pada post hari ini saya ingin berkongsi maklumat terkini yang saya sendiri amat terkejut dan sedih dengan polisi baru pihak AGROBANK...Antara syarat yang telah diputuskan setakat hari Jumaat 11/05/2012 adalah seperti:

1)Pinjaman Maksimum RM10K sehari.
2)Pinjaman Maksimum RM50K setiap nama.
3)Pimjaman 40% bagi yang tiada surat.
4)Pinjaman 60% bagi yang ada surat.
5)Gadaian Rantai Leher maksimum berat 35g.
6)Gadaian Rantai Tangan maksimum berat 25g.
7)Gadaian Rantai Kaki maksimum berat 15g.
8)Gadaian Cincin maksimum berat 5g.


Barang Yang Tidak Diterima Sebagai Gadaian:
1)Syiling Emas
2)Dinar Emas
3)Gelang tangan (Bangle)

Walaupun selama ini kita telah menggunakan "tools" AR RAHNU AGROBANK dengan jayanya, tetapi dengan polisi baru ini akan membuat ramai pelabur-pelabur yang berasa tidak puas hati dengan limit dan syarat yang telah ditetapkan oleh pihak AGROBANK..

Jika anda ingin menggunakan "tools" AR RAHNU anda masih ada peluang dengan YAPEIM kerana bagi saya kita tidak perlu melepaskan peluang untuk "ROLLING" emas semasa harga tengah menjunam..

Kepada yang berminat untuk memiliki EMAS dan mengetahui TEKNIK MANIPULASI EMAS jangan malu dan segan sila CALL/SMS ke 019-5751570 Rizal (Myemasdinar4u)

Sekian Terima Kasih..



1 ulasan: