Jumaat, 31 Disember 2010

AZAM TAHUN 2011...1 BULAN 1 DINAR INSYAALLAH...


Assalamualaikum...Selamat Tahun Baru 2011 saya ucapkan..

Azam tahun baru 2011 saya tahun ni adalah untuk berubah daripada yang kurang baik kepada yang baik dan yang baik kepada yang lebih baik INSYAALLAH...Anda bagaimana???



Saya menyeru semua pembaca blog ini agar memasang azam untuk memartabatkan mata wang Islam iaitu 'Dinar Emas'. Jadi, mulakan langkah pertama anda dengan menyimpan 'Dinar Emas'..



Jika anda seorang yang berjimat cermat dan suka menyimpan wang anda (tak kira dalam akaun bank/asb/ssp/dll).Anda akan dapat jumlah wang yang anda simpan tetapi nilai wang anda adalah tidak sama dengan apa yang anda impikan..Ok saya bagi contoh jika anda berniat hendak menunaikan haji, kos menunaikan haji sejak 2002 dalam bentuk dinar adalah sebayak 65 dinar.Manakala pada tahun 2009 kos tersebut hanya tinggal 18 dinar sahaja. Ada ramalan mengatakan kos menunaikan haji pada tahun 2015 hanya tinggal 10 dinar sahaja. Begitulah hebatnya mata wang 'Dinar Emas'. mata wang sejak zaman Khalifah Umar Al-Khataab..



Di sini saya menyarankan anda untuk menyimpan 1 dinar untuk 1 bulan jika mampu...Jika tidak mampu boleh di ubah mengikut nilai yang anda mampu..Akan tetapi diharap anda ada menyimpan niat untuk menyimpan dinar ini walaupun bulan tersebut wang anda tidak mencukupi mendapatkan 1 dinar emas..



Harga 1 dinar emas pada 1 Januari 2011 adalah RM669..INSYAALLAH harga akan terus meningkat kpd RM7++ pada tahun 2011 nanti..Tanamkan azam tahun 2011...
"1 BULAN 1 DINAR"



Sekian, Myemasdinar4u


Tiada ulasan:

Catat Ulasan